Gå til hovedindhold
Log ind

EDI

EDI forenkler og effektiviserer forretningsgangen mellem Lindab og vores kunder ved at knytte kundernes forretningssystem sammen med vores. Vi tilvejebringer fleksible EDI-løsninger, som vi enkelt kan tilpasse netop dine behov. Udveksling af forretningsdokumenter via EDI indebærer mange fordele for begge parter. 

Miljø

Miljøet påvirkes i positiv retning, eftersom der hverken er behov for papir, konvolutter eller transport.

Omkostningsbesparelser

Omkostningerne ved at sende information elektronisk er betydeligt lavere sammenlignet med omkostningerne for materialer og porto.

Administration

EDI muliggør automatisering af processerne i forretningsgangen.

Kommunikation

Elektronisk kommunikation er i dag sikrere end traditionel papirkommunikation.

Information

Med EDI er informationerne altid korrekte. Al information, der udveksles, er altid identisk – der finder ingen tolkning eller forvanskning sted under forløbet.

Forretningsrelation

Gennem brug af EDI styrker vores forretningspartnere deres bånd til Lindab.

Hvis I i dag benytter jer af en løsning til at sende og modtage EDI-dokumenter, kan I naturligvis anvende den sammen med vores system. Vi arbejder med Logiq som samarbejdspartner og er i stand til at kommunikere prislister, ordrer, ordrebekræftelser, leveringsmeddelelser samt fakturaer via EDI.

EDI

EDI forenkler og effektiviserer forretningsgangen imellem dig og Lindab.

Få mere at vide